Sivut

perjantai 11. tammikuuta 2013

VAPAA


On kahleet kirvonneet kaulastani,

ovat kalterit kaatuneet ikkunastani.

Nyt hengitän viimeinkin täysin rinnoin,

lunastin tään kaiken niin kalliin hinnoin.

-

Miksi kukaan ei kuitenkaan ymmärrä lain,.

kun murtauduin ulos vankilastain.

Minun sanotaan olevan itsekäs niin.,

minut syypääksi kaikkeen tuomittiin.

-

Omat lapseni mulle tuomion sanoo,

ei auta se lainkaan jos sopua anoo

Kovin sanoin vain minua syyttelee,

ei vapauttani se helpoksi tee.

-

Pitääkö minun siitä murhetta kantaa.

oman elämäni ohi soljua antaa .

Jos olen huomannut seikan sen,

että enää en ollut onnellinen.

-

Miksi murehtisin, miksi surisin suotta,

olen surrut ja kitunut monta vuotta.

Pitäisikö mun kuin häkkilintu olla,

ja tuskani purkaa laulelolla.

-

Ei, mieluummin laulan vapaana aivan,

pois mielestä heitän tuskan ja vaivan.

Tahdon lintuna lennellä huolia vailla,

täyttää päiväni hetkillä onnekkailla.

Ei kommentteja: