Sivut

lauantai 26. tammikuuta 2019

RUNO

MUMMO HIENOSTELLEE

Tänään laitoin kutreilleni hatun aivan uuden,
ostin tuolta kirppiksestä moisen ihanuuden
pitsiä ja sulkia on siinä monta sorttii
naapurin rouva katsoi kun, lehmä uutta porttii.
-
Hattu hyvin korostaapi, kaunista ihon pintaa
olen nyt niin onnellinen, eikä tullut hintaa
unelmani hattu nostaa kateutta varmaan
naapurin rouvan päässä näin baskerin niin harmaan.
-
Sopinut ei lainkaan tuolle seiväs oloiselle
tyyliä mä näytän tuolle rouva poloiselle
katehtii se minua kun aina uutta laitan
en ole oikein keksinyt, millä estän haitan
-
Sitä jään nyt miettimään, ehkäpä keinon keksin
jos ei autä vähempi, niin otan käyttöön seksin
mies on kovin minun perään, silmistä sen huomaa
paineet varmaan ahdistaapi, tuota luojan luomaa.
-
Kotiini mä voisin kyllä miehen kutsua
hatuttais se varmaan tuota rouvan-hutsua,
Se pelottaa jos äijä jääpi mulle asumaan
se seikka eipä miellytä minua ollenkaan.

O.P.

Ei kommentteja: