Sivut

tiistai 1. huhtikuuta 2014

EHOSTUSTA

Kevättä riemuisaa Mummolla rinnassa
on uusi pehmeys ihoni pinnassa
kun ryppyvoidetta kaupasta ostin
näin kevätmieltä paljonkin nostin.
-
Kuin nuoren tytön hipiä on mulla
ihme tapahtui muutamalla voitelulla
poissa on rypyt naamasta tästä
nyt nautin riemuiten elämästä.
-
Laihtunutkin olen jo monta kiloa
siitä on minulle paljonkin iloa
miehet jo vislaa mun perääni ihan
kun käyskentelen nurmella pihan.
-
Lenkillä käyn ja porkkanaa haukkaan
saunajuomaksi vain vettä naukkaan
makkara ei enää minulle maista
eikä myöskään uunini pizzoja paista.
-
Kevyttä salaattia, sitäkin vain hiukan
ottanut nyt olen otteen tiukan
kukaan ei ruokaa minun suuhuni laita
ja asenne mulla on: Nyt ei maita.
-
Terveiset teille vaan, siskot hyvät
jokaisella meillä on onnen jyvät
siemen jos on sulla, pane juurille multaa
jo kohta huomaat, sato on pelkkää kultaa.

Ei kommentteja: