Sivut

lauantai 12. huhtikuuta 2014

LAULETAAN

AOTOKAOPPOJA (väliaikaista)
Tämä Volovoni vanaha ja ruosteinen
alakaa myötääsä temppuilemaan
sen vuoksi oon kovasti murheinen
vaehtaa joutasi parempaan
siinä renkaat on sipeliusmallista
niijen uusinta on hirmu kallista
Murheet mielestä saan - tottatosiaan
autokauppaan meen hortoelemaan.
-
Uusi Mersu oli hopijanhohtoenen
sitä jäen minä ihhaelemaan
Aotonmyyjä se on hyvätahtoenen
siltä tolokkuja neuvvoja saan.
- Elä jää kuuta taevaalta tuijottamaan
jäläkitauteja tuottaa se sulle vaan
tyyvy halavempaan - tottatosiaan
jos joku lintta sulle kattellaan?
-
Sepä lääke oli mun aotokuumeeseen
hilijaa poestuinkin Volovoni luo
olin sortunu ikävään huumeeseen
joka hohtua elämään tuo
 Jälleen sipeliuksilla luistelen
sitä komijaa Mersua muistelen
jota tyytyn mä vaan - tottatosijaan
unelmissani  ihhaelemaan.
Oiva Pennanen

Ei kommentteja: