Sivut

sunnuntai 25. elokuuta 2013

LYYLIN YLLÄRI


Kuulkaa kaikki tahdon teille kertoa nyt sen
kuinka meni Roopen kanssa ilta eilinen
kai hetkiseksi malttanette tuoliin istahtaa
jos eilisillan tapahtumat teitä kiinnostaa.
-
Roope kännyyn kilautti ja sanoi mulle sen
että tahtoo rakastella mua pikkuisen
mä sellaisesta kieltäytyin kun olen siveä
ei tosin tytön sielu sentään ole kiveä.
-
Tietysti mulla hormoonit jo päälle napsahti
ja siveyslukko auki silloin oitis rapsahti
jo kuvittelin kaikenlaista lemmenleikkiä
ja kiireellä jo huuliin vedin vahvaa meikkiä
-
Mä hajustetta monenlaista pistin kainaloon
näin kohta kuumaan rakasteluun aivan valmis oon
Ovikellon pirinä ilmoitti kohta sen
että meille koittaa kohta aika rakkauden
-
Roope tuli sisälle ja katseen minuun loi
mä mietin kuinka tämä mahdollista olla voi
Hän kauniin kimpun ruusuja minulle lahjottaa
ja heti kuuman suudelman huulille moiskauttaa
-
Hän alkaa mua riisua, oon kohta alasti
ja ahneesti jo Roope kimppuhuni palasti
mä revin hänen vaatteitaan ja taivas varjelkoon
sen huomasin mä tukevasti naisen alla oon.
-
Mä kirkaisin ja kirosin en lesbo sentään oo
ja Roopelle jo karjaisin painukoon vitikkoon
Ei kaksi reikää vastakkain oo mikään täyttymys
vaan kunnon tappi pimpissä ja kova rynkytys.

Ei kommentteja: