Sivut

tiistai 6. elokuuta 2013

LYYTI KIRJOTTAA


Satiaiset myrkytin, kutina on poissa
mut vaivat jatkuu paikoissa noissa
tisseistä valkoista nestettä tihkuu
Roope tosissaan kun innostuu.
-
Roope kun lähtee niin vaivani alkaa
pakottaa kättä ja turvottaa jalkaa
kerronko teille vaivasta siitä
diagnoosiin omat taidot ei riitä.
-
Oi johan tämä on kamala tauti,
elosta tästä en lainkaan nauti
selkä on kipeä järki on jäässä
kummaa suhinaa kuuluu päässä
-
Kielessä mulla on kamala rakko
oliko mun suihin ottaa pakko
hiukset lähtee ja pimpistä karvat
hampaat suussa on ennestään harvat
-
Pissiin jos menen niin kirvely alkaa
ilmavaivatkin paukkua alkaa
vuotavi silmät ja pistää korvaan
mistäpä neuvoja vaivoihin sorvaan.
-
Surkeaa kestää on kamala horkka
kohta on minulla kavio, sorkka
piruko antoi vaivat nää mulle
eikai piru itse sänkyyni tulle
-
Eikö jo löytyisi auttavaa mieltä
selvästi vertakin tippuu sieltä
ei ole ollut tämmöistä tuskaa
kaikki tiivisteet alhaalla fuskaa.
-
En tiedä mistä apua löydän
kohtako itseni oksaan köytän
järki mun katoaa, muistikin haihtuu
kaikki iloni suruksi vaihtuu.

Ei kommentteja: