Sivut

tiistai 1. heinäkuuta 2014

VETOVOIMAA


Kiitosta laulaa nyt minulla suu
 kiukkua ei mun mieleeni tuu,
sillä nyt olen kovasti riemuissaan
että en pysy lainkaan paikoillaan.
-
Tänään kaupungilla hiukan seikkailin
et usko kumman asian huomasin
miehet katsoivat minua kummissaan
on tajunnut seikkaa ollenkaan.
-
Olin tietysti kovin onnellinen
kun vetovoimaa on vielä  pikkuisen
minä baskerin vedin vinompaan
silloin nassuni näyttää parastaan.
-
Kävin vielä monessa kaupassa
jokaisessa olen silmätikkuna
kyllä kypsempi nainen tosiaan
saa miesten katseet leimuamaan.
-
Kotiin pääsin oli olo kuin taivaassa
kun mieleni aamulla oli maassa
nyt sieluni sulo säveltä soi
paljon miesten kiinnostus tehdä voi.
-
Mutta -kun riisuin päältäni puseron
niin huomaan selustaan jäänyt on
sukkahousut, kaulukseen roikkumaan
niitä miehet katseli innoissaan.
-
Häpeillen kauppareissua muistelen
nyt aina puseron tarkasti puistelen
ettei miehet pääse virnuilemaan
tyydyn tähän mummon osaani vaan.
-
Kokeilla täytyy toki kaikenlaista
meitä kun on immeistä  monenlaista
jokainen ihailee kaunista naamaa
ja kauhistuu ryppyjä iän aikaansaamaa.
-
Ostetaan kallista ryppyrasvaa
tajuta ei sitten rypyt vasta kasvaa
kun altistaa ihon kemikaalioille
 rahat menee turhuuden markkinoille.

Ei kommentteja: