Sivut

perjantai 31. toukokuuta 2019

RUNO

IHANA OLET....
Olen niin kovin sinua kaivannut,
se on sielua polttanut, vaivannut.
Sinä pysytkö lainkaan tallella siellä.
vaikka oo täällä niin kaihomiellä.
-
Kumma tunne mun rintaani puristaa,
se sielussain polttaa se kuristaa.
Toisinaan se tuntuu kuin halkeaa aivan.
mistä ihmeestä sainkaan tämän vaivan.
-
Kun silmäni suljen nään sinut vain,
en muita mä muista silloin lain.
Täytät minulta jokaisen ajatuksen,
sinä miellytät minua tiedän sen.
-
Aina sinua kaipaan ja ikävöin,
aikaa vietän sun kanssasi päivin öin
Koen rinnassa kipuun ja ikävän,
olen sinusta löytänyt ystävän.
-
Oi ystävä kallis sanothan sen,
onko ystävyytemme ainainen.
Kuinka kestää se vastukset horjumatta,
koskaan ystävän kättä torjumatta.
-
Toivon että kestät oikkuni mun,
hädänhetkellä sinuun jos turvaudun.
Saanhan sinulta rakkautta polttavaa,
aina silloin kun minua paleltaa

Oiva Pennanen.

Ei kommentteja: