Sivut

lauantai 23. maaliskuuta 2013

MERSU

Ihan minulla tässä jo tuurija työntää

se täötyypi teille ystävät myöntää

kun aevan yllättäen kohtasin naesen

hyvin nätin ja nuoren kaonokaesen.

-

Ihan yllättäen se tuli minua vastaan

oli vaeti hymmyili aenovastaan

heti olin poeka minä myytyä miestä

tuli kuuma, että olin märkänä hiestä.

-

Heti ansoja viritin neitosen tielle

eppäelin noen kaonis ei mun viehettä nielle

mutta yrittänyttähän ei moeti kukkaan

siksi otin trehveille Mersun mukkaan.

-

Heti arvasin sen se on naola joka vettää

eihän uusi Mersu jätä kylymäksi kettää

heti neitonen halusi omakseni tulla

harmi kun on entinen muija vielä mulla.

-

No, aattelin ei tuosta liene haettaa

jos joskus maostetta keittoon laettaa

Siinä kaekki asseeni kokkoon kerrään

harmi vaen että sillon unesta herrään.

Ei kommentteja: