Sivut

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

NYT VIIKSETTÄÄ


http://oivapenna.vuodatus.net/

  Vappu se oli niin simpsakka likka
heti siihen nappasin kiinni kun tikka
Vapulle kertoilin kaeken aikaa
- Sinussa on jotain kummaa taikaa.
-
Vappu vain naureli - Olehan tuossa
tae kohta tarvot syvällä suossa!
Sen päälle vielä kieltäsä näötti
selevästi minua hyväksi käytti.
-
Kuumenin tuossa vaen kuumemmaksi
yritin ottaa suukon tae kaksi
Vaen eipä se onnistu korville iski
tuumin on otettava pikkunen riski.
-
Siksipä raekkaasti tartuinki naeseen
olin ennenkin törmänny samanlaeseen,
Mutta tämäpä huuteli polliisin appuun
vaekka mä tosissaan vetosin Vappuun.
-
Täällä nyt pahanolla oon viettäny yötä
iliman solomijota ja iliman vyötä
Naesiin en ennää ikinä luota
vakkaasti oon minä aatellu tuota.
-
Jos vielä vappauteen pääsen täältä
tämän seuvun tomut puistelen päältä
Meen vaekka luostariin lopuksi ikkää
päätöstä tuota ei muuttane mikkää.

Ei kommentteja: