Sivut

sunnuntai 29. syyskuuta 2013

VAUHTIMUMMO 7


Tänään laitoin kutreilleni hatun aivan uuden,
ostin tuolta kirppiksestä moisen ihanuuden
pitsiä ja sulkia on siinä monta sorttii
naapurin rouva katsoi kun, lehmä uutta porttii.
-
Hattu hyvin korostaapi, kaunista ihon pintaa
olen nyt niin onnellinen, eikä tullut hintaa
unelmani hattu nostaa kateutta varmaan
naapurin rouvan päässä näin baskerin niin harmaan.
-
Sopinut ei lainkaan tuolle seiväs oloiselle
tyyliä mä näytän tuolle rouva poloiselle
katehtii se minua kun aina uutta laitan
en ole oikein keksinyt, millä estän haitan
-
Sitä jään nyt miettimään, ehkäpä keinon keksin
jos ei autä vähempi, niin otan käyttöön seksin
mies on kovin minun perään, silmistä sen huomaa
paineet varmaan ahdistaapi, tuota luojan luomaa.
-
Kotiini mä voisin kyllä miehen kutsua
hatuttais se varmaan tuota rouvan-hutsua,
Se pelottaa jos äijä jääpi mulle asumaan
se seikka eipä miellytä minua ollenkaan.

Ei kommentteja: