Sivut

maanantai 21. lokakuuta 2013

VAUHTIMUMMO 14


Tuurissa on tämän mummon onni tiedan sen
Vesa kun on mielestäni hirmu lutunen
Ansoja jo viritellyt olen nimittäin
verkot laskin äskettäin kun kaupassa sen näin.
-
Sydän pomppi rinnassa kun kuulin äänen sen
oi kun saisin omakseni juuri tuollaisen
komee se on eikä rahakaan oo pahasta
eikä Vesalla oo haittaa kaljamahasta.
-
Pyydykset on vedessä saa nähdä miten käy
verkot koen kunhan tässä ilta ennättäy
iso kala verkossa kohta jo potkiipi
ja tämä tyttö haastattelut lehtiin antaapi.
-
Aamulla kun heräsin niin heti muistin sen
että tänään kokea mä aion pyydyksen,
siispä punaa huuliin hajustetta kainaloon
suureen lemmenseikkailuun mä kohta valmis oon.
-
Suuren kaupan käytävällä siellä kuljeksin
josko Vesan pikapuoliin siellä kohtaisin
peilistä mä katsoin onko hattu nätisti
kaupanvalvoja jo mua poissa hätisti.
-
Eipä potki suuri kala mummon verkossa
onko Vesan ajatukset parkkipirkossa
miksei kelpaa aito lempi ihmettelen vaan
ehkä tuohon pikapuoliin vastauksen saan.

Ei kommentteja: