Sivut

sunnuntai 31. toukokuuta 2015

IHANA

Olen niin kovin sinua kaivannut,
se on sielua polttanut, vaivannut.
Sinä pysytkö lainkaan tallella siellä.
vaikka oo täällä niin kaihomiellä


Kumma tunne mun rintaani puristaa,
se sielussain polttaa se kuristaa.
Toisinaan se tuntuu kuin halkeaa aivan.
mistä ihmeestä sainkaan tämän vaivan.


Kun silmäni suljen nään sinut vain,
en muita mä muista silloin lain.
Täytät minulta jokaisen ajatuksen,
sinä miellytät minua tiedän sen.


Aina sinua kaipaan ja ikävöin,
aikaa vietän sun kanssasi päivin öin
Koen rinnassa kipuun ja ikävän,
olen sinusta löytänyt ystävän.


Oi ystävä kallis sanothan sen,
onko ystävyytemme ainainen.
Kuinka kestää se vastukset horjumatta,
koskaan ystävän kättä torjumatta.


Toivon että kestät oikkuni mun,
hädänhetkellä sinuun jos turvaudun.
Saanhan sinulta rakkautta polttavaa,
aina silloin kun minua paleltaa

Ei kommentteja: