Sivut

perjantai 26. heinäkuuta 2013

AATAMI


Aatami istui Paratiisinportilla
yksin ikävissään
hällä kovasti vittua haluttaa
eikä naisia näy nyt missään.
-
Aatami aatteli kyllä kai täytyy
minun kumppali saada
kun se ei ala tuo kullikaan
nyt seisomasta laata
-
Aatami meni jumalan luo
ja sanoi:-tee minulle akka
että loppuisi nämä poikamiespäivät
ja alkaisi naintiurakka.
-
Luoja se sanoi millainen tuosta
Akasta pitäis vääntää,
-Aivoja se ei tarvitse,
kunhan kimeästi ääntää.
-
Luoja sanoi:- minä teen sinulle
akan ,sinun kylkiluusta
luonteen otan leijonalta
ja vitun teen kumipuusta.
-
Aatami arveli:-Kyllä se passaa,
kunhan seon antavainen
eihän siinä kauan kulunut aikaa
kun Aatamin eessä oli nainen.
-
Luoja sanoi:-minä olen Eevan tehnyt
iloksi ja huviksi tänne
menkää ja tehkää riemuiseksi
ikuinen elämänne.
-
Aatami katsoi Eevaansa
ja tutki ja tarkasteli.
kaikkia paikkoja siveli
karvoistakin veteli.
-
Aatami aatteli onhan tuo vittu
turhan pahaan paikkaan pantu
munat roikkuu naijessa reijän suulla
ja palleihin jää paskanen rantu.
-
Päättihän kuitenkin kokeilla
voittaisikko se vaikka lammasta
tai kuinka paljon eroaa
se aasitammasta.
-
No,hyvinhän nainti onnistui
ja tuottikin tyydytystä
ja aina silloin Aatami siivut veti,
kun ei jaksanut kuulla räkytystä.

Ei kommentteja: