Sivut

torstai 17. tammikuuta 2019

RUNO

MUMMO LAIHDUTTAA.
Mummo kevään koittaessa päättänyt on niin
että pakko mahtua on niihin kuteisiin
jotka ennen näyttivät päällä niin hyvältä
nyt on nämä ryysyt sieltä- oikein syvältä.
-
Juossut olen sauvain kera monta tuntia
viheltänyt perään ei oo yhtään kundia
varmaan asu kiinnostuksen niiltä haihduttaa
katsokaahan- siksi juuri aloin laihduttaa.
-
Reilu puoli kiloa on ruppi kevennyt,
naapurini tosin väitti perse levennyt,
mutta varmaan kateellinen minun ropasta,
vanhat verkkarini kaivoin lumppukopasta.
-
Hyvin päälle mahtuivat, se täytyy sanoa
ei saumat oikein kestäneetkään yllepanoa,
mutta kun mä metsätietä kirmaan kovasti
ei haittaa vaikka vastaani tulisi rovasti.
-
Ja papiille mä näytänkin Närhen munia
se leski on ja sellaisista nähnyt unia
Mä papin raahaan pusikkoon annan seksiä
ei laituttamiskeinoo voi parempaa keksiä..
-
Mato koukkuun pittääki nyt panna äkkiä
papin keralla on hauskaa pöllyttää täkkiä
ja rovastille rouvaksi mä pääsen aikanaan
suunnitelman pätevän nyt alan laatimaan.
O.P.

Ei kommentteja: