Sivut

keskiviikko 9. tammikuuta 2019

RUNO

MUMMON KAUPPAREISSU

Kiitosta sinulle pihlajapuu
mummoa kaipaile ei kukaan muu
tästä olen kovasti riemuissaan
että en pysy lainkaan paikoillaan.
-
Tänään kaupungilla hiukan seikkailin
et uskon kumman asian huomasin
miehet katsoivat minua kummissaan
on tajunnut seikkaa ollenkaan.
-
Olin tietysti kovin onnellinen
kun vetovoimaa vielä on pikkuisen
minä baskerin vedin vinompaan
silloin nassuni näyttää parastaan.
-
Kävin vielä monessa kaupassa
jokaisessa olen silmätikkuna
kyllä kypsempi nainen tosiaan
saa miesten katseet leimuamaan.
-
Kotiin pääsin oli olo kuin taivaassa
kun mieleni aamulla oli maassa
nyt sieluni sulosäveltä soi
paljon miesten kiinnostus tehdä voi.
-
Mutta kun riisuin päältäni puseron
niin huomaan selustaan jäänyt on
sukkahousut, kaulukseen roikkumaan
niitä miehet katseli innoissaan.
-
Häpeillen kauppareissua muistelen
nyt aina puseron tarkasti puistelen
ettei miehet pääse virnuilemaan
tyydyn tähän sinkun osaani vaan.
O.P.

Ei kommentteja: