Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2019

RUNO



ESITTELY.

Minä olen tämmöenen mummo vainen
silti vielä kopsakka, tulinen naenen.
Sen myönnän oon kovasti miesten perrään
heti hormonit hyrrää kun unesta herrään.
-
Olihan mulla ukkokin muuan Olli,
se olikin aikoinaan melkonen kolli,
Mutta kuolema korijasi äijän pois,
no aivan tarpeeton se nyt tässä ois.
-
Nimihän minulla on Mataleena
pitävät mua naisena langenneena
Otan huomioon tietysti kaikki seikat,
mua mukkaan ei saa tavalliset Eikat.
-
Hormoonilaastaria minä palijo käytän,
ja kanssasiskoille kiusallaki näötän,
kuinka Vauhti Mummo mä vielä oon,
sen kaikki täällä ottakoot huomioon.
-
Joka illalle nappaan miestä uutta,
viikonaikana kokkeilen viittä, kuutta
Minä pistän miehet hikoilemaan,
veltoilu ei mieleen oo ollenkaan.
-
Minä kerron teille hajahuomijoita
ja jakelen raskaita tuomijoita.
Toki kiitänkin jos aihetta on
Olen Vauhti Mummo vallaton.
O.P.

Ei kommentteja: