Sivut

tiistai 27. maaliskuuta 2018

SANOITUS

KOTIMÖKKI - ‎
-suurin onni-

Vielä muistan kotimökin harmaan
purettu se nyt jo lienee varmaan
uhmaten mä sieltä kerran lähdin
enkä jäänyt kaipaamaan
Rennosti silloin minä polkujani kuljin
enkä vaipunut mä unelmiin.
Rennosti huolet kaikki mielestäni suljin
enkä jäänyt uniin utuisiin.
Usein Mökki palaa mielehen
kun mä joskus sitä muistelen
Rennosti tietäni mä yksikseni kuljin
enkä jäänyt turhaa suremaan
***
Vuodet monet vierineet on siitä
onnea ei jokaiselle riitä
Katuja nyt yksinäni kuljen
orpo tunne rinnassain
Rennosti vieläkin polkuani kuljen
joskus vaivun sentään unelmiin.
***
Elonpolku kohta varmaan riittää
kohtaloa siitä tahdon kiittää
Rennosti vain - kuljen loppuun asti
Kotimökki nyt jo mielessäin
Rennosti vieläkin tietäni mä kuljen
enkä sorru surunkyyneliin.
O.P

Ei kommentteja: