Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2019

JATKIS-134.

PUTELLI-134.
- Hyvää päivää! Tervetuloa Puteliin!
- Päivää! Kiitoksia paljon. Komea on talolla nimi, mutta komea on talokin.
- Pitemmittä puheitta käydäänpäs tuonne si- sälle. Tehdään paperit kuntoon ja suunnitellaan kiireellisimmistä tehtävistä. Minusta on kätevintä kun sinutellaan. On luontevampaa... Toivon että saan sinusta pitkäaikaisen työn-tekijän. Minä olen Mari!
- Se sopii vallan hyvin! Minä olen Timo tosin se Timppa taitaa olla se puhuttelunimi.
- Kaikista ensin pitää kysyä suhteesi alkoholiin? Se on enemmän kuin suuri asia.
- Se ei ainakaan tuota harmia. Olen täysin raitis. Urheilu on harrastuksena, juoksen ja hiihdän. Silloin eivät tupakat ja viina juuri sovellu.
- Tuo olikin mieluinen asia. Viina tekeekin niin pahaa jälkeä. Talosta on täysylläpito ja
osa palkkaa... Jos sopii?
- Näin vapaalle poikamiehelle se olis suuri etu. On mukavaa kun on paikka, jota voi sanoa vaikka kodiksi!
Jostakin syystä lämmin ailahdus joka tuntui Marin rinnassa sai hänen poskensa lehahtamaan punaiseksi. Timon sanat saivat Marin vaistoamaan, että jotain suurta oli tapahtumassa. Vai oliko jo tapahtunut?
jat.

Ei kommentteja: