Sivut

keskiviikko 26. kesäkuuta 2019

RUNO

MUMMON MORAALI
***
Mummo on sellainen ihminen, että kateus ei lainkaan piinaa
käytökseltään on nuhteeton, ei tupakoi, ei latki viinaa
moraliltaan on aivan ehdoton, yhä vieläkin olen impi
ja kauneutta Mummolla riittääpi, kukaan ei liene kaunihimpi.
-
Moni kadehtii, olen sen huomannut, olen tuntenut silmäyksistä
Moni nuorempi minua kadehtii , minä en sitä pahaksi pistä
tiedän , kypsää naista miehet ihailee, teinitytöt ei niille maita
sitä tarkasti olen noudattanut, että pysyypi päällä paita.
-
Helppo nainen on miehen kauhistus, siitä on kyllä kokemusta
karhu kaadettu ei enää kiinnosta, ne yrittää uutta valloitusta.
Mummo miehet tunteepi tarkalleen, ne on pikkupoikia vainen
siitä olen niin kovin onnellinen, kun itse oon uhkea nainen.
-
Toki miesten kanssa voi leikkiä, mukavalta se riinnassa tuntuu
mutta koskaan en aijo tahria tätä neitsyen valkeaa huntuu.
Mitä joskus kun toiset ei huomaa lain, voi vähän naiskennella
valoisassa aina siveä oon, valkea kuin kukka lumpeella.
-
Oiva Pennanen

Ei kommentteja: