Sivut

sunnuntai 23. kesäkuuta 2019

RUNO

Mummo LAIHDUTTAA
-
Mummo kevään koittaessa päättänyt on niin
että pakko mahtua on niihin kuteisiin
jotka ennen näyttivät päällä niin hyvältä
nyt on nämä ryysyt sieltä- oikein syvältä.
-
Juossut olen sauvain kera monta tuntia
viheltänyt perään ei oo yhtään kundia
varmaan asu kiinnostuksen niiltä haihduttaa
katsokaahan- siksi juuri aloin laihduttaa.
-
Reilu puoli kiloa on ruppi kevennyt,
naapurini tosin väitti perse levennyt,
mutta varmaan kateellinen minun ropasta,
vanhat verkkarini kaivoin lumppukopasta.
-
Hyvin päälle mahtuivat, se täytyy sanoa
ei saumat oikein kestäneetkään ylle panoa,
mutta kun mä metsätietä kirmaan kovasti
ei haittaa vaikka vastaani tulisi rovasti.
-
Ja papiille mä näytänkin Närhen munia
se leski on ja sellaisista nähnyt unia
Mä papin raahaan pusikkoon annan seksiä
ei laituttamiskeinoo voi parempaa keksiä..
-
Oiva Pennanen

Ei kommentteja: