Sivut

lauantai 21. heinäkuuta 2018

SKETSI


MATKAILUA.
***
- Mistä seon tulossa. Ethän vaen naesista?
- Minä kierrän ne värkit kaokaa. Olin matkoella
- Vae matkaeluhullutus se jo sinnuunki iski.
- Joo, olin oekein yökunnissa.
- Elä helekatti Rahankovoemalla hotellissa`Tuota en usko. Et kae sä tuhulata raaski.
- Ekkö nää ku mullon teltta tarakalla. Hyvin tarkeni.
- Missä sinä muka matkaelit? Teltaelu ei täötä matkaelutirektiivijä. Rahhaa sitä pittää panna liikenteeseen, mieluiten suurija seteleitä.
- Eläpä kortoele! Mistä mulla niitä suurija seteleitä, etes kolikoeta. Hyvä kun saa pensat...
- Tyyristähän se kuuleme on.Ei oo kokemusta. Lopsan kohilla se mullaki kouristaa.
- Telttaelu on halapaa. Limppu evvääksi ja erämaajärvenrantaan teltta pystyyn.
- Vae sehän sun mökki on järvenrannalla. Köyröttää siellä pahimpaan kaokokaepuuseen ja haestelee kanervanhajuja.
- Vaen se avartuminen jää kokematta. Ny on avara ja suvattevaenenmieli,
- Joo, se ny on miten sen ottaa. Voehan tavotella vaekka kuuta taevaalta, vaen ilimanki pärijää.
- Vaen minun pittää lähtijä leppäeleen. Seon tuo teltassa nukkuminen yhtä helevettijä. Itikat jyrsii ja mättäät paena kylykijä
- Naotinnoesta pittää kärsijä! Paremmin muistaa matkaeleesa. Avarija unija

Ei kommentteja: