Sivut

sunnuntai 28. huhtikuuta 2019

RUNO

VAPPUNA ON MUKAVATA
Vappuna on mukavata aurinko jos paestaa
kevväesijä tuoksuja saa pusikossa haestaa
Panna ratkiriemukasta taekka ujonlaesta
kampetta kun etsivälle löytyy monenlaesta.
-
Tavarata ostella voe, kun ei ole lammaa
laatu tietty ratkasee kuhan on laatugammaa
ja jos ei eorot riitä voenet velaksiki ellää
näen Vappuna ei vastaanpanemista liene kellää.
-
Siis tarkoen tutki tavara se onko kunnollista
kas jos on palijo käötetty voe olla vaarallista
siis iliman muuta varmistele ostoksesi laatu
se kylykijäenen harmittaa, se ilimaseksi saatu.
-
Ennen kuin tutkit syvältä niin luotaemesi suojaa
jos ostos riskitavaraa niin rukkoella saat Luojaa
se että sinut varijeleisi jäläkilaskuloesta
varsinkin ostos ulukua ei taösin vaaraa poesta.
-
Vaekka on Vappu muista silti varovaenen olla
kohtuuvella viinaa käöttele, lopeta suosiolla
ennen kun sulta pimenee pöntöstä järjenääni
jos käypi niin sun toelaeluista puhuu koko lääni

Oiva Pennanen.

1 kommentti:

Ruža Tomašić kirjoitti...

Hei, haluan jakaa ihanan todistukseni Kun olisin ollut suhteissa aviomiehen kanssa vuosia, hän hajosi kanssani, tein kaiken mahdollisen, jotta hänet saataisiin takaisin, mutta kaikki oli turhaan, halusin hänet takaisin niin paljon rakkauden vuoksi Hänelle, minä rukoilin häntä kaikella, lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että ottaisin pikemminkin yhteyttä oikeinkirjoituskoneeseen, joka voisi auttaa minua saamaan loitsun tuoda hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, minä postitettu oikeinkirjoitin, ja hän kertoi minulle, ettei ole mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolmea päivää, että minun ex palaa minulle ennen kolme päivää, hän heitti loitsun ja yllättäen toisella päivänä, se oli noin neljätoista. Minun ex soitti minulle, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki hän sanoi, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palata hänen luokseen, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja menin hänelle, että aloimme elää yhdessä onnellisesti uudelleen. Siitä lähtien olen luvannut, että joku tiedän, että minulla on suhdeongelma, olisin apua tällaiselle henkilölle viittaamalla häneen ainoaan todelliseen ja voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. sähköpostitse: babawalewiseman01@gmail.com voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apuaan suhdettasi tai muussa tapauksessa.

Rakkauden loitsuja
Ansaitse hyvää rahaa tai voittaa arpajaiset.
Saavuta menestys liiketoiminnassa.
Hengelliset ongelmat.
Voita oikeustapausta.
Etsi elämäsi kumppani.
Hanki hyvin palkattu työ.
Valvonta avioliittoosi.
Vastaanottaminen ja houkutteleminen ihmisiltä.
Palaa menettää rahaa.
Paranna sinua kaikista sairauksista. sekä parantuva että parantumaton.
Ratkaise raskausongelmia ja siunaa teitä vauvoilla jne.

Ota yhteyttä tähän hienoon miehen kanssa, jos sinulla on ongelmia kestävän ratkaisun kanssa
kautta babawalewiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348129806153

Kiitä minua myöhemmin