Sivut

sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

MARI --73.

 -Lotossako olet onnistunut voittamaan vai miten se rahaton pystyy Bemareita laittelemaan? Mari kysyi piikikkäästi, muistaen Jussin aiemmin kertomaa. Huumeetkin välähti mielikuvissa.
- Kun on kirjoitustaitoinen niin saa vaikka kaksi . Lisäksi tää on tarpeeseen, sain opettajansijaispaikan naapuripitäjästä. Viljatilalla ei talvella töitä ole, Jussi ohimennen selitti.
Lily oli kiertänyt auton katsellen innokkaana sen muotoja. Nyökytellen päätään hän sanoi:
- Olla tosi nätti auto. Ollakko etupenkki vapaa? Minä olla yks vapaa nainen. Ollakko sinä vapaa mies?
- Vapaa olen kuin taivahan lintu. Milloinkas lähdetään kokeilemaan miten Bemari ottaa tietä alleen, Jussi oli heti saalistamassa.
Maria etoi. Eikö tuolla jätkällä ole mitään vaatimuksia. Aivan outo nainenkin käy. Riitti kun oli nainen ja tietysti se lisäsi saaliin arvoa kun oli varakas .
Mari seurasi sivusta Jussin ja Lilyn flirttiä. Huomasi että heillä oli kovin hauskaa.
Mari unohtui aivan syrjään. Mielenosoituksellisesti Mari meni istumaan Lilyn autoon.
Lily oli säteilevän hyväntuulinen kun hän viimein suuntasi askeleensa autoa kohti.
Istuututtuaan autonsa ratin taakse ja ohjattua sen liikenteen sekaan puhkeaa puhumaan:
- Aijai, olla ihana mies. Lähteä illalla pitkä reisssu...mitensanoa? kokeiluajelu....Hän olla hieno herrasmies. Hän pyytää minä tanssiravintola. Aijai kun minä pitää tanssi, Lily kertoi.
Mari myönteli vaan vaisusti, vaikka sisällään tunsi pienen pistoksen. Mustasukkaisuuttako? Mari pohti, tuskin vaan, mutta mies ei kokemuksen mukaan ollut mieleen.
Saavuttuaan vaunulle Lily alkoi kysellä peseytymis mahdollisuutta. Mari kertoi ainoan mahdollisuuden olevan joessa.
- Oo minä rakastaa uinti. Lähteä yhdessä , minulla ei uimapuku?
- No eipä ole minullakaan, eikä ole väliksikään. Ei siellä ketään ole. Hih mitä joku naapurin isäntä pusikossa. Mari nauroi.
- Oo kun minä haluta heti veteen. Pyyhkeen hakea, Lily sanoi ja meni autolleen , ottaen matkalaukun sen takaosasta.
Marikin innostui uintiajatuksesta ja oli juoksujalkaa menossa jo joellepäin. Huutaa luikauttaen Lilylle kuin pienet tytöt:
- Hahhaa se on etana joka viimeksi joessa.

Ei kommentteja: