Sivut

tiistai 12. helmikuuta 2019

RUNO

TYHJÄPÄÄ MUMMO.

Kuinka voisin onneton mä järkeä nyt käyttää
pääni aivan tyhjä on, ainakin siltä näyttää
ajatus hakee pöntössäni turhaan kaveria
jos lähden tästä lenkille, en vältä haveria.
-
Ainoa keino laihduttaa on mulla syömälakko
en tietystikkään halua, mut taitaa olla pakko
on perä nyt jo levennyt, valtaviin mittoihin
ei jalat enää kanna mua iltahippoihin.
-
Niin ankeaa ja surkeaa on mulla täällä olo
kun yksin näitä mietin tulee olo aivan nolo
jääkaapille nyt murheissani koetan lyllertää
vaik omatunto sisälläni kovin myllertää.
-
Tiijän kyllä tarkasti seuraukset tästä
mutta kuinka muutenkaan nautin elämästä
käyttöpäivä viimeinen on varmaan ohitettu
vartalo on tasapaksu naama niinkuin lettu.
-
Kysyn teiltä siskokullat:- Mitä tehdä voisi
että vielä elo mulle onnentunteen toisi
menisinkö lääkäriin se pillereitä antaa
joilla voisin purjehtia onnensaaren rantaa.
OP.

Ei kommentteja: