Sivut

perjantai 8. helmikuuta 2019

RUNO.

MUMMOKO IKÄNAINEN

Ikäkö se muokkaa naisen mielen
turruttaa tunteet ja puuduttaa kielen
sokeri ei kaikistellen enää sula suussa
ja miehen tarve on pitkässä puussa.
-
Aika aikaansa täytyy vain taivaltaa
viimein kuopan hiekkakankaalle saa
Paras keskittyä vain olennaiseen
minä miettinyt olen näin itsekseen.
-
Keskiikäinen nainen tietää kyllä
ettei entiset vaatteet ympäri yllä
siis laihduttaa pitää jokainen päivä
jospa vielä koittaisi onnenhäivä
jolloin sen hienon asusteen ylleen saa
joka komeron orrella odottaa.
-
Keskiikäinen nainen miehistä tykkää
mutta miehet vaan selkänsä heille lykkää
ei tehoa temput ei ovelat juonet
kun säärissä pullottaa laskimosuonet
kuka mies vois sietää lihavaa naista
nehän etsii vain itselleen keijukaista.
-
Voi itku mihin minä laitan nää läskit
äiti miksi mua lapsena syömään käskit
nyt olen kuin hyllyvä lettosuo
on reidet paksut ja leveä puo.
niin alkoi taas ottaa mua kotelosta
löytyisikköhän syömistä komerosta?
O.P

Ei kommentteja: