Sivut

lauantai 2. helmikuuta 2019

RUNO

MUMMON PULMA.
-
Kyselen teltä nyt neuvoa pulmaan
miten saan kuria mieheeni julmaan,
nyrkkillä osaa vain kommentin antaa
myötäänsä viinaa kotiin myös kantaa.
-
Mörökölli se on tosin aikamoinen
tosin luulen että sillä nainen on toinen,
huulipunaa löysin sen kauluksesta
vaaleita hiuksia auton istuimesta.
-
Kun kyselin heti mulle nyrkkiä näytti
minun heikkouttako hyväkseen käytti,
minut hakkasi henkihieveriin
tarttui julma viha mulla veriin?
-
Nyt otanko pyssyn vai otanko puukon,
vai kokellenko vielä voimaa suukon,
Jos kostaisin kolhuni viisahasti,
vois rakkaus riittää loppuun asti.
-
Oe siskot sanokaa ratkasu tähän
minua toesinaan pelottaa - aivan vähän
Tosin äijä on pieni, mutta ärhäkkä luonne
jos nyrkillä isken - eikö lattiaan puonne-
-
Mutta varmaan se minut oikeuteen haastaa
tämä pelko minua repii ja raastaa.
En linnassa kuitnkaan olla jaksa
se on aivan liian korkea taksa.
-
:D O.P.

Ei kommentteja: